تازه ها

تازه ها

كليك=دانلود=جديدترينها

متن آهنگ " بچگی " از مهدی مقدم



می دونم نشنیدی از من یه بار بگم دوست دارم
می دونم قده یه دنیا به احساست بدهکارم
می دونم اشتباه کردم عزیزم حق بهت میدم
تو با عشق پیش من بودی اینو هرگز نفهمیدم

چرا یادم میره دستات پناه دست سردم بود
چرا یادم میره حرفات یه مرهم روی دردم بود
با اینکه خوبیای تو همیشه بی عوض بوده
خیال نکن که این کارا روی قصد و غرض بوده

می دونم نشنیدی از من یه بار بگم دوست دارم
می دونم قده یه دنیا به احساست بدهکارم
می دونم اشتباه کردم عزیزم حق بهت میدم
تو با عشق پیش من بودی اینو هرگز نفهمیدم

نمی دونم توی قلبم یه حس بچگی دارم
تو رو آزار میدم اما بهت وابستگی دارم
وابستگی دارم

می دونم نشنیدی از من یه بار بگم دوست دارم
می دونم قده یه دنیا به احساست بدهکارم
می دونم اشتباه کردم عزیزم حق بهت میدم
تو با عشق پیش من بودی اینو هرگز نفهمیدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Armin ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

اميدوارم بهت خوش بگذره


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3nter.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM